Celoteh 20: Biasa Itu Simple !!

Assalamualaikum Semua.


Nampak tak header kat bawah?..tu bukan header aku..sebab tak dak jagung..haha..


Bukan apa, baru-baru ni, tuan empunya header kat atas da review ckit pasal "Ladang Jagung Yang Biasa-Biasa Saja" ni..hehe..


So, macam biasa la..layann..."Membaca Jambatan Ilmu"..cewah..slogan yang dicuri dari dinding sekolah rendah aku dulu..hehe..


Wah, ada review tentang blog aku,
Reviewer tu datang beritahu,
Tanpa buang masa, aku klik laju-laju,
Nampak header blog aku kat situ.

Reviewer kata nak suruh aku,
Bekalkan jagung setiap hari,
Dia ingat aku tokey Pos Laju,
Kalau nak, datanglah sendiri (hehe..gurau aje).

Kalau nak tahu reviewer itu,
Boleh la klik kat bawah sana,
Kat header nye ada kupu-kupu (ke rama-rama?...ahh lebih kurang saja),
"Bese-Bese Sudey" menjadi "trademark"nya.


"Minah Sempooot" panggilan manja,
Namanya pelik buat aku tertanya-tanya,
Kat manakah rumah kediamannya,
Adakah kat puncak Bukit Bendera (semput mendaki).

Mari ramai-ramai klik saja,
Ke Blog Sempooot nun di sana,
Blognya simple tapi ceria,
Entri pula sempoi-sempoi semua.


Rungutan Sang Cengkerik: SempooOt Den Mendaki Bukit Bendera...=) 



3 comments:

Cha_Haya said...

nak jeles ah dgn jagung nih.. ekekek :P

+kasih+ said...

wah.. wah .. makin glemer en. jagung nie... bagus2... kelainan yg dibawa membuka peluang dikenali... Alhamdulillah semoga jagung akan terus berkarya...

Si Jagung said...

Cha_Haya:
hehe..dia review suma follower dia..just benasib baik..hehe

+kasih+:
hehe..xde glamer nya..besa2 aja..visit nak sampai sratos sehari pon payah..uhuhu