Celoteh 5: Follower Sandra Ke-1000..


Assalamualaikum semua..(^_^)..

Teman ada berita gembira lagi, nampak gayanya tuah teman tak habis lagi ni..hihihi..ceghita dia sama je cam kat [Celoteh 3]...maklum la orang baru, di dunia baru..selalu la pi melawat rakan2 sedunia..dah melawat mestilah tinggalkan "footprint" dengan jadi follower & tulis kat "chatbox", kalau dalam ceghita ni, "chatbox" yang ada kat situ jenama "cbox"...hehehe..




Ringkaskan ceghita, waktu aku pi lawat blog "Sandra: Its worth to think Positive!" aritu, aku jadi pengikut tegar ke-1000..waaa...hebatnya Sandra, da seribu pengikut dia..dan sempena ke-1000, ada entri khas...terharunya aku..(T_T)..sungguh terharu aku sebagai pemilik blog kerdil ini..

So, seperti biasa..aku reka la ayat2 kat bawah khas ditujukan kepada Sandra...LAYANN~ 


Merah jambu menjadi tema,
Tersusun kemas, cantik sekali,
Dah seribu lebih, orang mengikuti.

Pertama kali, aku sampai ke sana,
Sungguh kagum dengan "design"nya,
Terus tekan nak jadi follower Sandra,
Tak sangka aku follower ke-1000 dia.

Satu entri ditulis untukku,
Sungguh terharu aku dibuatnya,
Akan kulawat di lain waktu,
Sebagai pengerat hubungan blogger kita.

Akhir kalam penutup bicara,
Ucapan terima kasih aku hulurkan,
Lain kali jemput datang la,
Kalau nak komen, memang dialu-alukan (hehe).


Rungutan Sang Cengkerik: Gunung Kinabalu kan kudaki...=)

8 comments:

Sis AI said...

Amboi.. Kemain buat pantun bagai, haha!
Waah, tp tahniah la bro! Tp sy rsa tak smestinya blogwalking utk org bru2 je bro.. Kdang2 ada je plawat sy yg blogwalking org dh cecah 2ribu!

Yg pnting, isi blog tu kan bro? Apapun, tahniah! Mudah2han bro pun akn dpt Followers rmai mcm sis tu! Hehehe...

imie fatiema © said...

teman baru disini.salam blogging.

Si Jagung said...

A'ah..betol2..harap dorang sudi datng la kat belog kecil ni..hehe..n terima kasih Sis Al..slalu datang ye..ye..hehe..

Entri rumah aku ada hantu memang terbaik la..aku pun ada gak kena camtu,tgok2 org tgah kol..rasa nak lepuk2 ja...hehe~

Si Jagung said...

Salam kembali...terima kasih sudi datang...=)
wah siap ada 2 belog..hebat2..

Cha_Haya said...

owesome!!! suka pantun tu.. he2.... bertuahnya jdi follower ke 1000.. =)

Si Jagung said...

Bertuah jugak la..dapat promosi free..hehe~

Sandra said...

hiii jagung.. hehe
wawaa.. bukan main lagi pantun yaa..
suka la dgn pantun tu..
Thanks again btw ! ^ ^

Si Jagung said...

hehe..sini ladang pantun ja..(^_^)..
papun sama-sama ye..singgah la lgi..hehe