Celoteh 8: 290??



Assalamualaikum semua (^_^)


Ada apa dengan 290?..sebenarnya macam-macam ada..kalau nak jadi 291, 300 atau 1000, nombor 290 mesti kena lalu dulu kan...ala macam orang selalu kata, tak cukup sekupang (seposen) tak kan jadi sejuta...kan..kan..kan..(^^,)..

Tapi ni tentang "follower" blog...yaaa...tuah aku belum pudar [diiringi lagu Rossa]..kali ni Nur Amirah telah sudi wat entri untuk aku sempena menjadi pengikut ke-290..terharu..sungguh banyak airmata aku mengalir minggu ni..(T_T).hehee..

::JOM TERJAH BERAMAI-RAMAI::

Terima kasih adik, ni da sikit ole-ole untuk Amiera...bacalah selagi termampu...LAYANN~~

Polkadot kecil tersusun rapi,
Lebah pula menjadi penyeri,
Terharu rasa hati kecil ini,
Ladang Jagung dijadikan entri.

Hanya terima kasih mampu kuucapkan,
Tiada "giveaway" buat masa ini,
Hanya entri balas dapat kusiapkan,
Poketku kosong tiada berisi.

Bila berjalan-jalan, singgah la lagi,
Baca entri separuh pon tak apa,
Tinggalkan komen jika sudi,
Kalau nak chat, lagi la suka.


Rungutan Sang Cengkerik: Madu amat disukai ramai, tetapi dimadu amat dibenci ramai...=)


10 comments:

amira said...

wahh ! terharu sesangat !! trima kasih jagung !! >.<

Si Jagung said...

sama2..(^^,)..saya pon tengah teharu gak neh...uhuhuhu~

Cik Adieb said...

Wahh,blog lebah :D
So cute :D

Si Jagung said...

hehe..a'ah lebah..(^^,)
jom la terjah beramai2...hehe

Cha_Haya said...

beruntung dan betuah sungguh la si jagung..... ish3.. awat rsa nk terharu jgk nih....T_T heeeeeee

Si Jagung said...

betuah la jugak..dalam sminggu 3 kali..rasa2 la kan..kalau p bli sport toto ka, da ma cai ka, nombor ekor ka..le menang x??..rasa cam btuah ja la ni..hehe..

Cha_Haya said...

haip!!! xleh2.. dosa besaq ooo.. ;p

Si Jagung said...

cepat ckit kaya...xkn nak hrap nuffnang, churp2 ja...ohohoho..

Sis AI said...

Si jagung ni ada2 je dpt jdi target Followers, wakakaka!
Yelah kan, blog ni mcm tanaman. Kira dlm byk2 tnaman, jagung la pling tumbuh cpat, wakaka! XDD

Si Jagung said...

hahaha~
dorang saja nak tolong promote blog kecik neh...harap jagung promote sniri...lmbat la nak naik nya...ahaha